...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

۱

تکرار می‌کنند تو را ...

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

نه، به گفتن
نه، به واژه
نه، به بغض
و نه حتی به اشک
تو
    در ثانیه های بودنم
                             مکرری ...

به خیالت
سکوت می کنم
تکرار نمی شوی در
ثانیه های بی صدایی ام؟

**

آرام تر؛
           فریاد بی تفاوتی ات
آوار می شود بر بغض های ساکتم
           من در من می شکنم ...

 

* تیتر، بخشی از بیتی از نجمه زارع:
تو انعکاس من شده‌ای... کوه‌ها هنوز
تکرار می‌ کنند تو را در صدای من

 

+

 

۹۱/۰۹/۰۹
راحل

نظرات  (۱)

و از این شکستن... صدای رشد بر می آید! و همین طور بی صدا... فریاد هارا... آوار کن بر این سکوت های بغض آلود... شاید آنها هم بشکنند!
پاسخ:
شکست و شکستن های مکرر یک روز، یک جایی تمام می کندت؛ تمام  ِ تمام ... سکوت که هیچ؛ فریاد هم تیمار نمی کند دردهای نگفته ات را ... ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی