...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ

۲

ساده نیست ...

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۸ ب.ظ

و گفت:

وَ تَبَتَّلْ إلَیهِ تَبتیلاً (مزمل/8)

نه که دل ببُری، نه؛ که دل بکَنی از همه 

دل کندن، سخت تر از دل بریدن است ...

 

 ***

 دلم دیگر به دل ت نیست

نه که بریده باشد

نه؛

کنده ام

دلم را

از دلت ...

  

دل ِ بریده اصلش این است که تمیز است، صاف و صیقلی است، گوشه و کناره ندارد که روح را بخراشد، کوچک و حساس شده، ملتهب شده اما اصلش این است که تمیز است، باز هم می شود دل ببندد و دل ببرد ...

اما دل ِ کنده شده، رگ و پی و عضله اش از بین رفته، کوچک شده، حساس شده، ملتهب شده اما اصلش این است که دیگر قابل استفاده نیست. دیگر نه دل می بندد و نه دل می بُرد... از شکل افتاده(ام) ...

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

دل بریدن وعده دیدار می خواهد مگر؟

مهدی مظاهری

۹۳/۰۷/۰۴
راحل

نظرات  (۲)

سلام
واقعاً تعجب کردم!
چه قلم قشنگی دارین! هم نثر و هم شعر سپید
هر دو خیلی خوب بودن!
من کامل تونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم.
حس و درک عمیق و ذوقی شاعرانه دارین
واژه هاتون هم خوبه!
جای کار داره ولی تا اینجا هم واقعاً خوبه و قابل تمجید!
بهتون تبریک می گم.
و امیدورام رها نکنین نوشتن رو و استعدادتون رو بارور کنین.
من باید بی خیال دفتر شعرم بشم!!!
پاسخ:
سلام
ممنونم ...
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۵۵ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی جدید به روزیم با عنوان:
اسلام=اخلاق
همراه با سخنرانی بسیار زیبا از
حجت الاسلام سید حسن آقا میری در این باره...
منتظر شما و نظرات زیباتون
یا زهرا
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی