...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

۲

تاریخ؛ شرح ماست در صحنه ای دیگر

جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۲۶ ب.ظ

از محرم 61 هجری تا محرم 1434 هجری
             ـ حتی قبل ترش محرم 1430 ـ
از کربلا تا غزه
از سپاهیان ابن زیاد تا گنبد آهنین اسرائیل
خوب گفت سید علی
«تاریخ
          شرح حال ماست
                     در صحنه ای دیگر»

***

موشک های حاج حسن،
با دستان نصرالله شلیک می شود
تل آویو
              ـ با رمز شهید حسن تهرانی مقدم ـ
ویران شد
بگو هنیه، کلاهش را بالا بگذارد
دستان ِ اردوغان و مرسی، بوی خیانت می دهد

۹۱/۰۸/۲۶
راحل

نظرات  (۲)

۲۸ آبان ۹۱ ، ۱۰:۳۵ بانوی آرام
چه جالب که وبلاگ من رو می خوندین ، اصلا فکرش رو هم نمی کردم .به هر حال باعث افتخاره برای من اگر هم کامنتی گذاشتین اصلا نشناختم .به هر حال ممنونم
پاسخ:
:)
۲۷ آبان ۹۱ ، ۰۲:۲۶ بانوی آرام
دوباره نویسی تون رو تبریک می گم مشتری قلمتان خواهیم بود انشالله .هر چند شما نسبت به ما کم لطفید اما خیالی نیست .نوشته هاتون زیباست و خواندنی و سر می زنیم بهتون .
پاسخ:
سلام
ممنونم بانو.
البته که من مدتهاست می خوانمتان در سکوت. اصلش این است که زیاد اهل کامنت گذاری در وبلاگها نیستم (بگذارید به حساب تنبلی من). بیشتر مطالب وبلاگها را از گوگل ریدر میخوانم. و شما را هم از همانجا همیشه دنبال میکنم. هرچند، چندباری در برخی پستهایتان (در وبلاگ قبلی) بی نشان مطلبی نوشته ام :)
از اینکه آمدید در مجازآباد من، ممنونم.
برقرار باشید. ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی