...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

۲

چیستم؟ یک پیله دلتنگی...

پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ

دلتنگی
نام دیگر پاییز است
و خش خش برگریزانش
صدای خاطره‫ هاست‬‬‬‬‬
خاطراتت هر چه ژرفتر‬‬‬‬
صدای برگریزانش بیشتر ...

 

* برداشتی دیگر است از این شعر رضا کاظمی:
تنهایی
نامِ دیگر پاییز است،
هرچه عمیق‌تر
برگ‌ریزانِ خاطره‌هاتْ بیش‌تر...

** عنوان قسمتی است از بیتی از علیرضا کاشانی:
کیستم؟ یک تکه تنهایی، چیستم؟ یک پیله دلتنگی
تکه تنهایی ام: تاریک، پیلۀ دلتنگی ام: سنگی

۹۱/۰۹/۰۹
راحل

نظرات  (۲)

۱۱ آذر ۹۱ ، ۱۰:۴۵ بانوی آرام
شعر قشنگی بود، ممنون  .اما من پاییز رو دوست دارم .فصل هفت رنگ خداوند .رنگ بندی طبیعت دلم رو به ذوق میاره ، پر از رنگهای گرم و عاشقانه .لذت می برم وقتی توی برگ ریزان قدم می زنم .حتی احساس می کنم اون سرمای خاص پاییز بهم انرژی می ده .البته اعتراف می کنم دل گرفتگی در هوای ابری ناگزیر است
پاسخ:
دلتنگی هایی که در بستر تکراری ثانیه هایت قد می کشند و ناگزیر مبتلا می کنندت... ,
۱۱ آذر ۹۱ ، ۰۱:۱۸ بانوی آرام
طعم ثانیه های تکراری رو چشیدم ... طعم دلتنگی رو هم . چنگ بزن به ریسمان آسمان و برو بالا ، آن بالا نه خبری از دلتنگی هست و نه خبری از ثانیه های تکراریه تلخ . خدای نکرده خودم رو در مقام نصیحت و این حرفا نمی بینم که برعکس من باید از شما بیاموزم ، اما درکتون می کنم چون خودم هم روزی مبتلا بودم و دلم نمی خواد شما رو در این ابتلا ببینم .البته اگر این ابتلا آسمونی باشه خوبه اما زمینی .....
پاسخ:
گاهی عشق
گاهی درد
گاهی زخم
دلتنگ ترت می کند
جنسشان اما یکی نیست ...
دست دلتنگی هایی که هم می سوزند و هم درد می کنند به اسمان که نمی رسد؛ اما جانم ، با چشم امید به همین آسمانی که ستاره هایش را برای مباداهایش اندوخته است؛ و بارقۀ دعای دوستانی چون شما که بر خستگی هایش می تابد؛ افتان و خیزان نفس می کشد ...
بزرگواری بانو مستدام باشی ,

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی