...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ

۱

بعد از زلزله ...

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ
هر بار بعد از دیدار تو
نه؛
حتی بعد از شنیدن صدای تو
می نشینم
چونان آواره ای بی خانمان
ویرانه های دلم را
نظاره میکنم ...


* دیده ای آواره ای را که بعد از زلزله در میانۀ خرابه ها، پاره های تنش را می کاود؟


* سعاد الصباح هم می گوید:
هر بار بعد از دیدار تو
                    می نشینم 
- مثل زلزله زده ها -
در کنار صندلی ام
                  و کشتگانم را می شمارم
و تکه پاره های تنم را جمع می کنم

۹۲/۰۲/۲۹
راحل

نظرات  (۱)

بی تو هر لحظه مرا بیم فرو ریختن است
همچو شهری که به روی گسل زلزله هاست
*
البته حواسم بود که ظاهر این متن یا این شعر در تضاده اما باطنشون در تطابق است و فیه نظر!!
پاسخ:
بی تو
      ویران
با تو
      لرزان؛
و این هر دو
آوار می شود در من
من در من می شکنم...

و من خسته از
با تو و بی تو بودن ها ...


بیتی که نوشتید مفسّر خط خطی های من بود اتفاقاً.
ممنونم
برقرار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی